दाइ यो पैसा लिनुस आज म खाना खान्न त्यो जेलमा परेको नेपाली दाइलाई निकाल्नुस ।

एक बर्ष अगाडिको कुरो म कतार मा रामचन्द्र अभियान मा हिड्दै थिय म र मेरा साथी हरु गर्मीले छपक्कै लुगा भिजेको थियो बाटोमा हिडिरहेको थियौ । एक जना रोल्पा को भाइ नाम त बिर्से तर थर याद छ मगर हो ।।
त्यो भाइ र मेरो छोटो कुरा
(रोल्पाको भाइ)   -   दाजु तपाईं हरु के गर्दै हो यो ??
             (  म )   -  भाइ हाम्रो एक जना भाइ काभ्रे कुसादेबिको साउदी जानुभाको रैछ र वहाको गाडी को ठक्कर बाट एक जना पाकिस्तानी मरेछ । अब त्यो ब्ल्ड मनि 86 लाख जत्ती तिर्नु पर्नेरे हामी सबै सङ सहयोग माग्दै हिडेको! 😑
रोल्पाको भाइ) -  दाइ म पनि दिन्थे तर म सङ 10 रियाल      मात्र छ खाना खान जान लाको दिनुत मन थियो 😑
(म) होस भाइ पछि भएछ भनी लिउला नि
( रोल्पाको भाइ ) हस दाजु भनेर जान्छ अनि हामी हाम्रो बाटो तिर लाग्छौ ।
केही बेर पछि टाढा बाट आवाज आयो दाइ दाइ  100 मिटर जति पर को हो पत्ता लाउन सकियन !
अलि नजिक आए र हेरेको तेहि एक क्षन अगाडि भेटेको रोल्पा को मगर भाइ रहेछ !
(म) किन भाइ किन फर्केको
( रोल्पाली भाइ ) दाइ यो 10 रियाल लिनुस म आज खाना खान्न त्यो जेल मा परेको नेपाली दाइ लाई निकाल्नुस ।। हामी सबै हेरेको हेरै भयौ त्यो मन देखेर
हामी सवैको आखा बाट आँसु रसायो
हो यो हो नेपाली पन न यस्मा जात छ न भेद् भाब एक नेपाली लाई पर्दा एक नेपालिले प्रदेश मा गर्ने भनेको यत्ति नै महान छ ! सलाम छ रोल्पाली भाइ लाई आज पनि  अनि गर्भ गर्छु नेपाली हुनु मा !!!

- शेखर क्षेत्री।

Labels:

Post a Comment

[blogger]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.